Z pozycjonowaniem stron internetowych nie zawsze jest tak łatwo, jak mogłoby się wydawać. Często sprzedawcy wychodzą na początku z założenia, że wystarczy tylko przygotować taką stronę, jak i zaprezentować klientom. Ale tak naprawdę to tylko dobry początek, o który należy się postarać. Gdyby już nie początkowa optymalizacja naszej strony, jak i całej jej treści merytorycznej, to trudno byłoby zachęcić internautów, aby się do niej przekonali. Pomagają w tym również Krówki z logo, na których widnieje nazwa tej strony.
Ona zachęca odbiorców tych upominków, aby do niej zaglądali. Uczynią tak, ponieważ otrzymali prezent, za który nie musieli ponosić kosztów. Oceniają więc, że na takiej stronie zapoznają się z atrakcyjną ofertą produktów i usług, a zarazem z nowymi promocjami i rabatami, gadżetami. To wszystko powinno pojawić się na naszej stronie. Informujemy jednak naszych klientów, że Krówki z logo to tylko wstępne gadżety, które im proponujemy. Dla klientów stałych jest przygotowanych jeszcze więcej i właśnie o nich powinni jak najszybciej się dowiedzieć. Dzięki temu łatwiej będzie im dojść do wniosku, że wysilanie się w tym kierunku przynosi im jeszcze większe korzyści. Sprawia, że ich strona internetowa zaczyna nabierać nowej pozycji, względem występującej konkurencji. Jest wyszukiwana na nowe frazy kluczowe, co cieszy się naszym zadowoleniem. Widzimy, że trafiają do nas nowi internauci i właśnie oni decydują się na zakupy, które proponujemy im w takim miejscu. Zarazem zaznaczamy, jak wiele jesteśmy w stanie dla nich uczynić.
Dotyczy to prowadzenia zakupów, zapisywania ulubionych produktów, jak i złożenia płatności. Odpowiadamy jeszcze na wszelkie pytania, które do nas kierują w takim momencie. I wtedy łatwiej jest nam nawiązać z nimi kontakt, który następnie przeradza się w dłuższą znajomość, a nawet w przyjaźń. Jednak musi być ona podtrzymywana przez Krówki z logo, jak i inne gadżety. Przecież, gdyby przyjaciele o sobie nie pamiętali, to tak naprawdę taka przyjaźń przestałaby w pewnym momencie istnieć.