Decydując się na wsparcie kampanii reklamowej poprzez gadżety promocyjne, należy dokładnie dopracować każdy ich element. Chodzi o to, że gadżety reklamowe są prezentem dla klienta, a więc musi się on spodobać, by akcja promocyjna mogła odnieść sukces. Tak naprawdę jako gadżet reklamowy można wykorzystać każdy przedmiot, jednakże najlepiej kierować się jego funkcjonalnością oraz popularnością. Wszystko to dlatego, że w tan sposób zwiększa się jego szansę na odniesienie sukcesu, a więc na zwiększenie zainteresowania szerszego grona potencjalnych klientów. Z pewnością właśnie takie założenie jest każdego przedsiębiorstwa, które planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej w swojej firmie.Dlatego właśnie zawsze rozpoczyna się od poszukiwań, jaki element zostanie przekształcony na gadżet reklamowy. Zawsze dobrym pomysłem są produkty spożywcze, takie jak, chociażby krówki reklamowe. Dzięki takim produktom zwiększa się szansę na odniesienie sukcesu, ponieważ wiele osób lubi słodycze, a więc bardzo chętnie przyjmie tego rodzaju upominek od reklamodawcy. Zanim jednak cukierki będą mogły być wręczane, to należy je do tego zadania dokładnie przygotować.
Chodzi o to, by krówki reklamowe miały odpowiednie nadruki spełniające zadanie gadżetu reklamowe. Można w tym celu wykorzystać najróżniejsze grafiki, modne kolory, ale przede wszystkim nie może tam zabraknąć odpowiednich treści reklamowych. Chodzi o to, by na gadżetach znajdowało się nadrukowane logo reklamodawcy, a także ewentualne hasła reklamowe i tym podobne promocyjne treści. Nie należy przy tym zapominać o tym, by całość nadruku była czytelna i wyraźna. Tylko wtedy jest szansa na to, że klienci nie zjedzą do razu cukierka, ale najpierw przeczytają, co jest na nich napisane.
Mimo iż krówki reklamowe to atrakcyjny gadżet reklamowy i nie powinno być problemu z ich wręczaniem, to jednak nadruki na nich umieszczone również mają znaczenie. Dlatego właśnie warto zadbać o to, by gadżet reklamowy w takim wydaniu miał odpowiedni kształt, smak, a także ciekawe nadruki na opakowaniu. Co więcej, wszystko to powinno stanowić spójną reklamowa całość, by odnieść zamierzony sukces.